خبرگزاری کار ایران

خدری در تذکر شفاهی:

در جریان بررسی صلاحیت‌ها از ظرفیت آیت‌الله رئیسی بهره گرفته‌ شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۸۰۵

نماینده مردم بوشهر گفت: اعضای شورای نگهبان نهایت انصاف و عدالت را در راستای تأمین حق‌الناس که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مطالبه افکار عمومی بوده در بررسی صلاحیت‌ها مبذول داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحمید خدری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هموطنان در کرمان و سانحه سقوط هواپیما و محکوم کردن اقدام ناشایست سفیر انگلیس، اظهار داشت: از تلاش‌های هیئت‌های اجرایی و نظارت در خصوص بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می‌کنم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعضای شورای نگهبان نهایت انصاف و عدالت را در راستای تأمین حق‌الناس که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مطالبه افکار عمومی بوده مبذول داشته‌اند.

وی افزود: در جریان بررسی صلاحیت‌ها از ظرفیت آیت‌الله رئیسی در قوه قضاییه که مبارزه شفاف با فساد را در اولویت قرار دهد بهره گرفته‌اند و موارد و مستندات رد صلاحیت مربوط به نمایندگان فعلی را در اختیار قوه قضاییه قرار داده تا بصورت قضائی مورد رسیدگی و ملاک عمل قرار گیرد تا ضمن حفظ جایگاه قانون حق افراد نیز تضییع نشود.

خدری گفت: مسئولان از همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیستان و بلوچستان استفاده کنند و اجازه ندهند مردم بیش از این در آثار سیل گرفتار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز