خبرگزاری کار ایران

نیویورک‌تایمز:

جنگ‌طلبی ترامپ در قبال ایران، پیروزی او در انتخابات ۲۰۲۰ را به خطر انداخته است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۸۶

نیویورک‌تایمز در گزارشی به سیاست خارجه ترامپ در مورد ایران پرداخت و نوشت: رویه ترامپ در سیاست خارجی پر از تناقض است و برخی از رأی‌دهندگان را برای انتخاب مجدد وی سردرگم کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از نیویورک تایمز، جنگ‌طلبی اخیر ترامپ در قبال ایران برخی از حامیانش را نگران کرده و پیروزی او را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به خطر انداخته است. 

تقریبا چهار سال پیش، دونالد ترامپ، گفت که خواهان جنگ نیست اما در حالی که سطح تنش‌ها با ایران  بالاست، در آستانه انتخابات این خطر وجود دارد که ترامپ تبدیل به رئیس‌جمهور دوران جنگ شود با این وجود او ادعا می‌کرد هرگز خواستارجنگ نیست.

رویه ترامپ در  سیاست خارجی  پر از تناقض است و برخی از رأی‌دهندگان را برای انتخاب مجدد وی سردرگم کرده است. از سوی دیگر اقدامات تحریک‌آمیز وی درباره ایران، آمریکا را دچار تفرقه زیادی کرده است.

فرانسیس شن، استاد حقوق دانشگاه مینه سوتا، در این باره گفت: ترامپ انتخاب شد چرا که وعده پایان جنگ‌ها را داد مردم تصور کردند ترامپ حداقل کسی است که می‌تواند آنها را از جنگ‌های بی‌پایان خارج کند.

اکنون جنگ‌طلبی و سیاست‌های جنگ‌طلبانه در مورد ایران توسط ترامپ این خطر را برای وی به همراه دارد که بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز