خبرگزاری کار ایران

کاظمی در تذکر شفاهی:

لایحه رتبه‌بندی معلمان در مناطق محروم اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۸۰

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان در مناطق محروم شد.

به گزارش ایلنا، علی کاظمی باباحیدری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: سردار ملی ما با خون خود نوشت نمی توانید با تحریم و ترور میان ملت و حکومت ما شکاف بیندازید که نشانه تایید این سخن تمام قد ایستادن ایران به احترام سردار بود.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان بدانند ملت و حکومت ایران دارای چنان شور و شعوری است که در میدان آنها بازی نمی کند و این شور و شعور خواب آرام را از سفاکان انسان کش ستانده است.

وی با بیان اینکه از مدیریت هوشمندانه که انتقام سختی را از دشمنان گرفته و توانسته نقشه شوم عربی غربی و... را نقش برآب کنند، تقدیر و تشکر دارم، اظهار کرد: به جانباختگان حوادث اخیر تسلیت گفته و از دولت می خواهم علاوه بر کشف بروز این حوادث بتواند رنج بازماندگان را کاهش دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکر به وزیر امور خارجه تصریح کرد: باید با دسیسه انگلیس و دخالت بیجای این کشور در امور داخلی ایران برخورد جدی شود.

وی هچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای لایحه رتبه بندی فرهنگیان در مناطق محروم شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر کشور گفت: از آنجایی که برخی هم استانی های بنده پس از وقوع سیل نتوانستند در سامانه مربوط  به خسارت سیل ثبت نام کنند، خواستار تجدیدنظر و پرداخت خسارت به این افراد هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز