خبرگزاری کار ایران

محجوب در تذکر شفاهی:

بازرسی‌های آزار دهنده برای کارگران ساختمانی متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۷۷۹

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ باید توجه ویژه‌ای به وضعیت کارگران و بازنشستگان داشته باشد، خواستار توقف بازرسی‌های آزاردهنده برای بیمه کارگران ساختمانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۴ دی) مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به خانواده های داغدار جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ تاکید کرد که مردم باید با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به حرکات اخیر آمریکا و هم پیمانانش که باعث بروز این اتفاقات شد، پاسخ دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مورد تعیین دستمزدها انتظار داریم کمیته مربوطه هرچه سریع تر محاسبات خود در این خصوص را مشخص کند ضمن اینکه تامین معیشت کارگران از اهمیت به سزایی برخوردار بوده بنابراین باید در تعیین دستمزد آن ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت همسان سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: اعدادی که سازمان تامین اجتماعی در کارگروه تعیین شده در کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه داد بیانگر این است که مبلغ ۱۹ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، ۱۱ هزار میلیارد تومان برای نیروهای مسلح و ۱۶ هزار میلیارد تومان از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیشنهاد داده شده است که باید در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: بازرسی های آزاردهنده برای بیمه کارگران ساختمانی باید متوقف شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به دستگاه های مربوطه نسبت به ضرورت تسریع روند تکمیل مترو اسلامشهر تذکر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز