خبرگزاری کار ایران

اسدی‌کرم در تذکری:

شهادت سردار سلیمانی زمینه اتحاد و اعتلای منطقه را فراهم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۶۸

نماینده مردم بابک‌شهر در مجلس با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه اتحاد و اعتلای منطقه را فراهم کرد، از مسئولان خواست تا نسبت به جبران خسارت خانواده جان باختگان حوادث اخیر اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، علی اسدی کرم در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، گفت: امید آنکه جوشش خون این شهدای والامقام زمینه اتحاد و قطع وابستگی به استعمار در جهت اعتلای منطقه را فراهم کند.

نماینده مردم بابک شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با گرامیداشت یاد دو شهید شمسی و انصاری‌فر که در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی جان خود را از دست دادند، ادامه داد: مراتب تسلیت خود به مردم داغدار حوادث اخیر از جمله جان باختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی، همچنین سانحه هوایی که منجر به ضایعه تاسف بار جان باختن تعدادی از نخبگان این مرز و بوم شد را به ملت ایران اعلام می کنم و انتظار می رود با برنامه ریزی و درایت مسئولان از تکرار چنین حوادث دردناک پیشگیری شود.

اسدی کرم تصریح کرد: هرچند خسارت فقدان جان باختگان این حوادث قابل جبران نیست، اما مسئولان باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت خانواده‌های جان باختگان این حوادث به کار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز