خبرگزاری کار ایران

جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

احتمال پرواز پهپاد آمریکایی از ۳ پایگاه در منطقه مطرح است/ درز اطلاعاتی صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۱۰۸

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنوز به طور قطع نمی‌دانیم پهپاد ترورکننده سردار سلیمانی از پایگاه کدام کشور منطقه به پرواز درآمده است.

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که گفته می‌شود پهپادی که ترور سردار سلیمانی را انجام داده از پایگاهی در کشور قطر به پرواز درآمده است، گفت: چندین پایگاه برای پرواز پهپاد آمریکایی مطرح شده؛ عین‌الاسد در عراق، علی السام در کویت و یک پایگاه در اردن اما هنوز مدارکی به دست نیامده که این پهپاد از پایگاهی در قطر پرواز کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی درباره گمانه‌زنی از وجود افراد نفوذی در پرواز سردار سلیمانی به بغداد، عنوان کرد: درز قطعا اطلاعاتی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: سردار این اواخر به صورت آشکار سفرهایش را انجام می‌داد؛ حتی رسانه‌ها خارجی رفتن ایشان را به کشورهای‌شان خبر می‌دادند و تلویزیون آن کشورها حضورش را زیرنویس می‌کرد و شما مشاهده کردید عادل عبدالمهدی عنوان کرد که او به دعوت رسمی وارد عراق شده است.

به گفته نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با وجود چنین مواردی فهمیدن اطلاعات پروازی سردار سلیمانی کار سختی نبوده است.

وی با اشاره به روی کار آمدن هیثم بن طارق برای پادشاهی عمان، اظهارداشت: سلطان قابوس در انگلستان تحصیل کرده بود لذا ارتباطش با کشورهای غربی خوب بود. البته وی باتمام کشورها ارتباط داشت لذا فکر می‌کنم با روی کار آمدن بن طارق روابط کشورهای منطقه همانند گذشته پیش رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز