خبرگزاری کار ایران

رحیمی با اشاره به حضور فرمانده سپاه در مجلس:

سردار سلامی تاکید کرد که مسئولیت ممنوعیت پروازهای مسافربری در موقعیت جنگی با سپاه نیست

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۴۹

نماینده تهران با اشاره به اظهارات فرمانده سپاه گفت: بحث کلیدی ممنوعیت پروازهای مسافربری در موقعیت جنگی بود که عنوان شد که این مسئولیت با سپاه نیست و کسی دیگر باید دستور دهد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور سردار سلامی با موضوعیت شهادت سردار سپهبد سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافربری تشکیل شد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلامی از جانباختگان هواپیمای مسافربری اوکراینی با نام شهید یاد می‌کرد، عنوان کرد: وی از مردم ایران و خانواده‌ها عذرخواهی کرد و درباره حساسیت شرایط آ‌سمان ایران بعد از حمله موشکی صحبت کرد.

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از سوالات نمایندگان بی‌پاسخ ماند و نتوانستند پرسش‌های خود را مطرح کنند و برخی از جزئیات و ابهامات بی‌جواب ماندند.

سلامی گفت: بحث کلیدی ممنوعیت پروازهای مسافربری در موقعیت جنگی بود که عنوان شد که این مسئولیت با سپاه نیست و کسی دیگر باید دستور دهد.

وی درباره اینکه بحث استعفای مسئولان در این جلسه مطرح شد، گفت: خیر، هیچ بحث استعفایی مطرح نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز