خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی در اخطار قانون اساسی:

کمیسیون امنیت ملی حادثه جان باختن مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی را بررسی کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۷۳۹

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی باید هرچه سریعتر جان باختن مردم کرمان در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی را با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان و دیگر مسئولان بررسی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصل ۳ قانون اساسی و ماده ۲۳ آیین نامه داخلی مجلس گفت: پس از شهادت سردار سپهبد سلیمانی ، کشور غرق حزن و اندوه شد و مراسمی که برای تشییع پیکر این سردار عزیز در کرمان برگزار شد، چشم جهانیان را خیره کرد و نشان داد مردم کرمان مسیر سردار سپهبد سلیمانی را ادامه می دهند و از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی باید هرچه سریعتر جان باختن مردم کرمان در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی را با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان و دیگر مسئولان بررسی کند تا گزارش دقیقی از چرایی این اتفاق به مردم ارائه و زمینه دلجویی از آنها فراهم شود.

وی اظهار کرد: افرادی که در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی جان باختند، باید با حمایت جزو شهدا قرار گیرند، به همین دلیل نامه ای فراهم شده تا خدمت مقام معظم رهبری تقدیم و جانباختگان این مراسم جزو شهدا قرار گیرند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت:موضوع جان باختن مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد سلیمانی توسط کمیسیون شوراها باید با حضور وزیر کشور و دیگر مسئولان بررسی و گزارش مربوطه را به مردم و به ویژه کرمانی های عزیز ارائه دهد.

وی ادامه داد: بیانیه ای از طرف نمایندگان صادر شده تا جانباختگان مراسم تشییع سردار سپهبد سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراینی جزو شهدا قلمداد شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز