خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا:

به تلاش برای انزوای ایران ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۷۱

سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا تاکید کرد که به فشار بر ایران ادامه می دهیم.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در مصاحبه با این رسانه گفت: ما به فشار اقتصادی و تلاش برای انزوای ایران ادامه می‌دهیم. این موضوع بخشی از سیاست فشار حداکثری بر ایران است. ما به فشار بر ایران ادامه می‌دهیم تا ایران مانند یک کشور نرمال رفتار کند. 

اورتاگوس در ادامه گزافه‌گویی‌های خود مدعی شد: ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان است، رئیس‌جمهور ما  امیدوار است که کشورهای حاضر در برجام به درخواست او برای خروج از این توافق ناقض توجه کنند. 

وی در ادامه در مورد برجام افزود: ما بارها تاکید کرده‌ایم که برجام توافقی درست و کامل نیست و شامل بلندپروازی‌های ایران در خاورمیانه نمی‌شود. 

اورتاگوس در ادامه ادعا کرد: اکنون خیلی‌ها  از ما می‌پرسند که پس از ترور قاسم سلیمانی و حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا استراتژی ما چیست. استراتژی ما همین است؛ ما در حال منزوی کردن ایران از لحاظ اقتصادی و سیاسی هستیم این روند تا زمانی که آن‌ها مانند یک کشور عادی رفتار کنند ادامه خواهد یافت اکنون با تشکر  از همکاران‌مان در وزارت دفاع قدرت بازدارندگی نظامی‌ ما احیا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز