خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع جانباختن هموطنان در مراسم تشییع شهیدسلیمانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۲۸

وزارت دفاع به مناسبت جانباختن تعدادی از هموطنان عزیز در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضور پر شور و خروش انقلابی ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی در مراسم تشییع و تجلیل از سردار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی، نمایش ولایتمداری و قدردانی ملت بزرگ ایران بود و پیامی محکم برای انتقام خواهی از قاتلان جنایتکار و تروریست آمریکایی و مطالبه ای فراگیر در اخراج اشغالگران بیگانه از منطقه را رقم زد.

متاسفانه در مراسم تشییع و تدفین با شکوه پیکر مطهر شهدا در کرمان، جمعی از عاشقان و دلدادگان سردار سلیمانی جان عزیزشان را از دست دادند.

بی شک این مردم جانباخته که با خلوص نیت و برای رضای خداوند متعال در مسیر تعظیم خط نورانی شهادت قدم برداشتند نزد پروردگار، اجر و پاداشی خواهند داشت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این مصیبت را به ساحت مقدس حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هموطنان عزیز و خانواده‌های محترم آنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای جان باختگان این حادثه طلب رحمت و غفران الهی و برای مصدومان، شفای عاجل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز