خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت آیت‌الله جنتی در پی جان‌باختن هموطنانمان در دو حادثه اخیر

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۴۶۷

دبیر شورای نگهبان با صدور پیامی درگذشت عده‌ای از هموطنان را که در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان درگذشت عده‌ای از هموطنان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان و همچنین در سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ مسافربری شرکت هواپیمایی اوکراین در حوالی شهریار را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عده‌ای از هم‌وطنان عزیز در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان و در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری در حوالی شهریار که منجر به جان‌باختن جمع زیادی از هم‌میهنان عزیز به‌ویژه تعدادی از دانش‌آموختگان و دانشجویان شد، موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این مصیبت جانگداز را به ملت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه به خانواده‌های داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جان‌باختگان رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

احمد جنتی

دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز