خبرگزاری کار ایران

بیانیه ارتش در حمایت از پاسخ قاطعانه سپاه

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۳۷۵

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی انجام عملیات موشکی شهید سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ارتش، متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ – سجده ۲۲

ملت رشید و غیور ایران اسلامی؛ سیلی فرزندان مومن شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای انتقام خون شهدای مقاومت، در سحرگاه امروز بر چهره جنایتکار و تروریست آمریکا بخشی از اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه را التیام بخشید.

متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام اسلامی و ملت غیور ایران، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده ایم.

دشمن با درک اقتدار جمهوری اسلامی ایران خوب می‌داند که در صورت تکرار هرگونه شرارت و جنایت، سیلی نواخته شده به چهره‌اش به مشت های پولادین کوبنده  تبدیل خواهد شد.

بدون تردید ملت بصیر و دلیر ایران، ضمن تأکید بر مواضع مقتدرانه و حق طلبانه، راهبرد اخراج بیگانگان از منطقه را تا آخرین گام و تا رفع شر تروریست‌های آمریکایی پیگیری و منطقه و جهان اسلام را از لوث وجود فسادبرانگیز متجاوزان پاک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز