خبرگزاری کار ایران

ساداتی‌نژاد در تذکر شفاهی:

انتقام خون سردار سلیمانی، حق جبهه مقاومت است

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۸۶

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس گفت: سردار سلیمانی ۴۰ سال عمر خود را در راستای امنیت مردم ایران و منطقه صرف کرد و امروز انتقام او حق همه جبهه مقاومت است و خروج آمریکا از منطقه حداقل خواسته جهان اسلام است.

به گزارش ایلنا، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۷ دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: شهید سلیمانی امروز به قدرت نرم جمهوری اسلامی تبدیل شده و نام او پیش از زمان شهادتش دشمنان ایران اسلامی را می‌لرزاند؛ خون حاج قاسم و ابومهدی المهندس عامل انسجام، وحدت و همدلی ملت ایران و عراق و تقویت جبهه مقاومت شد.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: راه سرخ سردار با قدرت ادامه می‌یابد؛ درود بر سید مقاومت حسن نصرالله که با قدرت اعلام کرد جبهه مقاومت مستقل از ایران نسبت به انتقام اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی ۴۰ سال عمر خود را در راستای امنیت مردم ایران و منطقه صرف کرد و امروز انتقام او حق همه جبهه مقاومت است و خروج آمریکا از منطقه حداقل خواسته جهان اسلام است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اقدام مجلس برای تصویب طرح اقدام متقابل ایران علیه آمریکا تشکر کرد و گفت: این اقدام پاسخ دقیق و مطالبه مردم ایران در انتقام سخت و کوبنده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز