خبرگزاری کار ایران

وکیلی قرائت کرد:

بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از حماسه حضور ملت در تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۵۴

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از حماسه حضور ملت در تشییع سپهبد قاسم سلیمانی را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۷ دی) مجلس شورای اسلامی، بیانیه جمعی از نمایندگان ملت در تقدیر از حماسه حضور ملت در تشییع سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را قرائت کرد.

بسمه تعالی

حاج قاسم سلیمانی چهره ماندگار انقلاب اسلامی و تربیت شده مکتب اسلامی و انقلابی امام خمینی (ره) و فرزند برومندش مقام معظم رهبری به دستور ترامپ و پنتاگون و برخلاف همه مقررات بین المللی در یک اقدام تروریستی به شهادت رسید و به آرزوی دیرینه اش نائل گردید.

شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کنار تمام امتیازات ویژه، تخصصی و نظامی خویش که در طول دوران سخت جنگ تحمیلی و در مدت طولانی جنگ های تحمیلی و منطقه غرب ایران به والاترین درجه تجربه و دانش رسیده بود، انسانی متدین، متواضع، ولایتمدار، مردم دوست و انقلابی که با همه وجود به ایران اسلامی و ملت عزیزمان عشق می ورزید و در کنار این ویژگی برجسته، فراتر از مرزهای کشور به مردمان تحت ستم همسایگان از عراق، سوریه و لبنان گرفته تا فلسطین و افغانستان و یمن علاقمند بود و برای آزادی و استقلال آنان تلاش می کرد.

حاج قاسم سلیمانی نسبت به امنیت ملی کشورمان حساسیت ویژه ای داشت و نگاهشان به همه ملت پدرانه بود و به طور متقابل آحاد مردم برای ایشان احترام ویژه ای قائل بود و به او عشق می ورزید.

آنچه پس از شهادت این مرد بزرگ اتفاق افتاد یک پدیده کاملا جدید بود که اگر پیکر ایشان و شهدای همراهشان را به همه استان های کشور می بردند، همین شور و عشق و علاقه را جهانیان شاهد بودند.

مردم غیرتمند و وفادار خوزستان، مشهد مقدس، تهران، قم و کرمان و سایر استان های کشور والاترین و قوی ترین عرض احترام قدرتمندانه را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند و آفرین بر این مردم به ویژه زنان، جوانان و کودکان.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران، ضمن محکومیت شدید جنایت آمریکا، مراتب قدردانی و تشکر فراوان خویش از آحاد ملت ایران که اینگونه قاطع و انقلابی، پاسخ یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا را دادند. امیدواریم مسئولان ذی ربط این مطالبه ملی را که با فریاد مکرر انتقام در این مراسم سر داده شد، هر چه سریعتر عملی کنند و از هدایت های ارزشمند و انقلابی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نهایت سپاسگزاری را داریم. همچنین از مرجعیت گرانقدر عراق حضرت آیت الله العظمی سیستانی و ملت بزرگ عراق و همه مسئولان کشوری و لشگری و مجلس آن کشور به خاطر تشییع باشکوه شهدای جنایت آمریکا در خاک آن کشور به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تشکر و قدردانی می نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز