خبرگزاری کار ایران

دولت آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

شمرِ کربلای امروز ایران، ترامپ است/ خون سردار سلیمانی یقه آمریکا را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۱۶۲

دادستان پیشین تهران گفت: کربلایی در ایران ایجاد کردند که شمر آن ترامپ و سرور شهادتش هم سردار سلیمانی است.

جعفری دولت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شهادت سپهبد سلیمانی گفت: دشمنان ما همیشه ارزیابی غلط و اشتباهی داشتند کما اینکه این اتفاق هم در حادثه صدر اسلام و هم در عاشورا رخ داد.

وی با بیان اینکه خداوند وعده خود را کامل می‌کند، گفت: ارزیابی ترامپ از به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی این بود که ترسی در میان مقاومت رخ می‌دهد و فکر می‌کردند مقاومت بی یار و یاور می‌شود.

دولت آبادی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان داد که نه تنها آنها دچار حماقت و سفاهت هستند بلکه نمی‌دانند که کشورهای اسلامی مهد ارزش‌های دینی هستند و هر چه بر مردان بزرگ این کشورها فشار بیاورند، خون‌های بیشتری جاری می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین همان اشتباهی که امویان کردند و فکر کردند با شهادت امام حسین راه او از بین می‌رود همین اشتباه را ترامپ کرده و کربلایی در ایران ایجاد کردند که شمر آن ترامپ است و سرور شهادتش هم سردار سلیمانی بوده است.

دولت آبادی با تاکید براینکه این خون یقه ترامپ را خواهد گرفت، تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت دور نیست.

وی درباره انتقام سخت گفت: مسئولان قطعا در این زمینه تدبیر خواهند کرد و ما انتقام را حتما در چارچوب قوانین خودمان خواهیم گرفت اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این انتقام، انتقام سختی خواهد بود. یکی از این انتقام‌ها حضور مردم است، مردمی که گرفتاری‌های زیادی دارند اما امروز متحد دربرابر آمریکا ایستاده‌اند و چهره خبیث او را امروز می‌بینند. امیدواریم که انتقامی که آمریکا حقش است ادا شود و شفایی برای درد و داغ این مردم باشد.

دولت‌آبادی درباره ادامه حضور آمریکا در منطقه گفت: آمریکایی‌ها مجبورند منطقه را ترک کنند همانطور که گفتم یک کربلایی در ایران رخ داد و خونش یقه آنها را خواهد گرفت اول هم با خروج آمریکا از منطقه آغاز می‌شود آنها نمی‌توانستند تحمل کنند و یک آتشی را روشن کردند که قطعا یقه خودشان را خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز