خبرگزاری کار ایران

زینب سلیمانی:

پدرم خواب راحت را از چشم همه دشمنان ربود/ نام سردار سلیمانی آشیانه تکفیر و صهیونیسم را می‌لرزاند

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۰۳۹

دختر سردار سلیمانی گفت: نام پدرم آشیانه تکفیر و صهیونیسم را می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زینب سلیمانی فرزند شهید سلیمانی در مراسم وداع با پیکر شهدای مقاومت در مراسم تشییع پدرش گفت: رهبرم پدرم افتخارش این بود که سرباز  شماست. ما، خودمان و فرزندانمان را فدای راه ولایت می‌کنیم.

وی افزود: پدرم ما برای اطلاعت از شما ما را تربیت کرد افتخارش این بود سرباز شماست. نکند شهادتش اندوهی بر چهره مبارک شما شود ما خودمان را در راه ولایت تقدیم می‌کنیم که شما احساس تنهایی نکنید.

زینب سلیمانی تاکید کرد: ۴۰ سال  با دشمنان انسانیت و اسلام پیکار کرد، او پدری دلسوز برای ملت و فرزندان خود و فرزندان شهدا بود.

وی گفت: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ‌ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیک‌ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می‌کرد. مبازه با دشمن خواب راحت را از چشم تمام تکفیری‌ها ربوده است و نام پدرم آشیانه تکفیر و صهیونیسم را می‌لرزاند. امروز اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه شده تبدیل کرده است.

سلیمانی تاکید کرد:  آمریکا باید بداند که عاشورا منشا قدرت مجاهدان و موجب وحشت دشمنان است. شهادت پدرم موجب بیداری فطرت انسان‌ها شده و روزگار آنها را تیره و تار و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت.

وی خاطرنشان کرد: مردم جهان دیروز استقبال مردم عراق و ایران نظاره کردند و خواهند دید حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل ملت  دنیا خواهد رساند. پدرم خواب راحت را از چشم همه دشمنان ربود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز