خبرگزاری کار ایران

شاعری:

هنوز در رابطه با نظام رتبه‌بندی معلمان گامی برداشته نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۷۷۵

نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا ایران بماند و مسیر مقاومت محکمتر از گذشته ادامه یابد.

به گزارش ایلنا، علی محمد شاعری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش عنوان کرد: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا ایران بماند و مسیر مقاومت محکمتر از گذشته ادامه یابد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی به شهادت رسید تا به ما یاد بدهد چگونه سرباز ولایت باشیم و در این راه از جان و مال خود بگذریم و تقدیم اسلام و انقلاب نماییم. سردار سلیمانی به شهادت رسید تا راه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی بهتر از گذشته ادامه یابد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس تصریح کرد: سردار عزیز، امروز با شما میثاق می بندیم که راه شما که ادامه راه امام حسین (ع) است، ادامه خواهد داشت و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی درخواست می کنم که صدای ملت را بشنوند و انتقام خون سردار مظلوم را از جنایتکاران جنگی آمریکایی بستانند.

وی در ادامه خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: چرا نسبت به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی، حق التدریسی و پیش دبستانی و نهضتی ها با وجود قانون مصوب مجلس اقدامی صورت نگرفته و در رابطه با نظام رتبه بندی معلمان نیز گامی برداشته نشده است.

این نماینده مردم در مجلس همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: پس از گذشت ۹ ماه از سیل ویرانگر سال جاری تاکنون هیچ اقدامی در جهت ترمیم مناطق حوزه انتخابیه و سیل زده صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز