خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه‌های غیر دولتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۴۱۹

همزمان با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و اسطوره مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار، انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی با انتشار پیامی شهادت این مجاهد راستین را تبریک و تسلیت گفته و این جنایت آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به این شرح است:

بِسْم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت سردار فقید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شماری از همرزمانش توسط تروریسم دولتی آمریکا ، موجب تأثر و تألم شدید ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت و همه آزادگان و آزادیخواهان جهان شد. حاج قاسم سلیمانی ، سردار سرافراز سپاه اسلام ، چهره درخشان مقاومت اسلامی و اسطوره ایستادگی دربرابر مستکبران آمریکا و متجاوزان صهیونیستی و تروریست های منطقه و جهان بود و خون این سردار فقید ، الهام بخش مقاومت در سراسر جهان اسلام خواهد بود.

شهادت این سردار بزرگ اسلام را که نماد جهاد در راه خدا و مبارزه با ظلم و استعمار بود به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب ، خانواده گرامی ، یاران و همرزمانش در سپاه قدس و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت میگوییم و از خداوند متعال برای سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ، همنشینی با سرور و سالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و علاقمندان و بازماندگان، صبر و اجر جزیل مسئلت مینماییم.

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز