خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۷۲

خانه کارگر در پی شهادت سردار سلیمانی بیانیه‌ای صادر و این جنایت آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش ایلنا، خانه کارگر در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که توسط ایالات متحده آمریکا ترور شد، بیانیه‌ای صادر و این جنایت را محکوم کرد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «متاسفانه شب گذشته آمریکای جنایتکار از حرص داعش‌کشی سردار سلیمانی کینه‌توزانه دست به وقیح‌ترین ترور تاریخ زد و خون این بزرگمرد تاریخ را بر زمین ریخت که به خیال خود بتواند سلطه خود را بر محرومان و مستضعفان بیشتر کند».

 بیانیه خانه کارگر به شرح زیر است: 

بسم الله القاسم الجبارین

با قلبی اندوهگین شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان را به رهبر معظم انقلاب ملت غیور ایران اسلامی و عموم آزادگان جهان و خانوده محترم آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

روز گذشته خبری در جهان منتشر شد که همگان را مبهوت کرد و ایران عزیز را در غم و اندوه از دست دادن بزرگ مردی از تبار حیدر کرار فرو برد که حامی مستضعفان و رنج کشیدگان بود.

حاج قاسم سلیمانی نماد امنیت و آرامش، صلح و دوستی در سطح منطقه و جهان بود. او سال‌های سال در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرد و نگذاشت تا تروریسم بین‌الملل آب خوش از گلویش پایین رود. سردار سلیمانی حامی مظلومان، محرومان و رنج کشیدگان و حامی ملت‌هایی بود که از جور و ستم استکبار جهانی که در راس آن آمریکا و اسراییل جنایتکار است، به ستوه آمده است.

متاسفانه شب گذشته آمریکای جنایتکار از حرص داعش کشی سردار سلیمانی کینه توزانه دست به وقیح‌ترین ترور تاریخ زد و خون این بزرگ مرد تاریخ را برزمین ریخت که به خیال خود بتواند سلطه خود را بر محرومان و مستضعفان بیشتر کند که زهی خیال باطل. چرا که قطره قطره خون علمدار مستضعفان، صدها و هزاران قاسم سلیمانی ایجاد کرده است و از این پس باید بدانند که خواب را برخود حرام کرده‌اند.

این ملت با استعانت از حضرت ولیعصر (عج) و به پشتوانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و به خون خواهی هزاران شهید گلگون کفن متحد و منسجم‌تر از قبل به زودی انتقامی سخت از این جنایتکاران می‌گیرد.

در آخر خانه کارگر اسلامی ایران به عنوان نماینده جامعه کارگری و بزرگترین قشر زحمتکش کشور این اقدام وحشیانه آمریکای خونخوار را محکوم نموده و اعلام می‌دارد که کارگران علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی در کنار معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و به زودی شاهد نصرت اسلام و مسلمین خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز