خبرگزاری کار ایران

بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در پی شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۳۲۹

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش ایلنا، بیانیه اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در خصوص شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سرح ذیل است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

“مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا ”

شهادت راه و سرنوشت مردان خداست و چه سرنوشتی بهتر و والاتر از شهادت در راه پروردگار مهربان.

ملت ایران اسلامی بار دیگر در سوگ شهادت یکی از بزرگ مردان تاریخ جهاد، شهید عالی ‌مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشست. شهید حاج قاسم سلیمانی آن بزرگ مجاهد نستوه میادین جهاد و شهادت و تاثیرگذارترین فرد در جنگ‌های داخلی سوریه، مبارزه با داعش و تحولات عراق، سرانجام ثمره ۴ دهه تلاش و مجاهدت فی سبیل الله را از پرورگار خود گرفت؛ به راستی که شهادت، حق او بود و هر مرگی جز شهادت، بی عدالتی محض بود. آری آن سردار رشید پاداش مجاهدت های خود را گرفت و با شهادتش آینده انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

 یکی از ویژگی های بارز آن شهید بزرگوار یکی بودن حرف و عملش بود؛ وعده ای که می داد تا پای جان سعی در تحقق آن داشت و اندکی دریغ نمی کرد. از جمله وعده های آن سردار رشید نابودی داعش بود که در مدت کوتاهی محقق شد و پرچم داعش را به زیر کشاند.

دولت تروریستی آمریکا بار دیگر برای ضربه زدن به ایران و انقلاب اسلامی، در طی حملاتی تروریستی، بزرگ ترین ضد تروریسم جهان را ترور می کند و نامش را بسیار بسیار وقیحانه مبارزه با تروریسم می نامد. دولت تروریستی آمریکا مدتها پیش با ایجاد تفرقه داخلی در کشور عراق سعی در بحرانی کردن شرایط این کشور داشت. برنامه ای از قبل تنظیم شده برای به صحنه کشاندن سردار حاج قاسم سلیمانی و چهره‌های ارشد حشدالشعبی؛ نقشه ای که پایان شومی جز شهادت آن سرداران را در پی نداشت. در واقع آمریکا با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی بار دیگر چراغ سبزی به تروریست ها نشان داد.

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری ضمن محکوم کردن این جنایتِ دولت تروریستی آمریکا از مقامات و مسئولین کشوری و بین المللی می خواهد تا پاسخ قاطع و کوبنده ای به عاملان اصلی این ترور بدهند. چرا که ترور کردن سردار سلیمانی در منطقه خودی مقبول هیچ اندیشه ای نیست؛ ما طرفدار جنگ نیستیم ولی باید هر چه زودتر پاسخی متقابل داده شود تا قدرت خود را به کشورهای متجاوز و تروریست نشان دهیم. با توجه به اینکه برخی رسانه ها سعی در مصالحه و مدارا دارند ولی اگر ایران نسبت به ترور سردار سلیمانی واکنشی نشان ندهد دشمنان برای حمله و تجاوز به کشورمان جسورتر خواهند شد. به عبارتی واکنش در خورِ ایران نسبت به این واقعه تروریستی، نشان دهنده قدرت است و قدرت، بازدارنده از جنگ.

مقامات آمریکایی نیز یقین داشته باشند که ایران اسلامی با از دست دادن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، ۸۳ میلیون سردار سلیمانی دیگر بدست آورد که با راهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی آگاه تر از همیشه راه آن سردار شهید را ادامه خواهند داد. شهید سردار سپهبد سلیمانی در زمان حیاتش همواره عزت و جاودانگی را برای کشور به همراه داشته بود و با شهادتش نیز وحدت ملی را برای کشور و روحیه مبارزه و ایثارگری را برای جبهه های مقاومت سراسر جهان ارزانی داشته است. کشور تروریستی آمریکا خواهد دید که مردم غیور کشورمان نیز با حضوری پرشور و حماسی در مراسم تشییع پیکر آن شهید راه وطن و همچنین مراسم ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ که مصادف با چهلم شهادت آن سردار رشید اسلام است، اوج وحدت ملی و همچنین خشم و انزجار خود را نسبت به مزدوران زمانه یعنی آمریکا و اسرائیل  و هم پیمانانش نشان خواهند داد و صحنه ای بی بدیل را در تاریخ کشور ایران اسلامی رقم خواهند زد.   

در پایان ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، صبر جمیل و تسلی خاطر بازماندگان و علو درجات آن شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستاریم.

شهادت هنر مردان خداست؛ سردار دل ها، مرد خدا، شهادتت مبارک. روحت شاد، یادت گرامی و راهت پر رهرو باد.

والسلام

اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور

۱۴ دیماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز