خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری:

مقاومت راه خود را قوی‌تر و محکم‌تر از گذشته ادامه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۸۳

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهادت این سردار بزرگوار مطمناً باعث خواهد شد انسان های عاشق و پادررکاب راه او را ادامه دهند و ما سلیمانی های بیشتری در بین مردم و نیروهای مسلح داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث خواهد شد کمر مقاومت محکم تر شود، افزود: آرمان های این شهید بزرگوار توسط خط مقاومت گرامی داشته شده و ادامه خواهد یافت.

امیر دریادار سیاری افزود: بدون شک هزاران نفر در راه شهید سلیمانی حرکت می کنند و مقاومت قطعاً راه خود را قوی تر و محکم تر از گذشته ادامه خواهد داد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار بارها از جبهه مقاومت ضربه خورده و استکبار به دنبال این است که عمق راهبردی و نفوذ منطقه ای ما را محدود کند و شهادت شهید سلیمانی در راستای همین هدف شوم آنها بود. خیال باطلی که هیچگاه به نتیجه نمی رسد.

رئیس ستاد ارتش تصریح‌کرد: شهادت این سردار بزرگوار مطمناً باعث خواهد شد انسان های عاشق و پادررکاب راه او را ادامه دهند و ما سلیمانی های بیشتری در بین مردم و نیروهای مسلح داشته باشیم.

امیر دریادار سیاری افزود: شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت و بصیرت بیشتر بین مردم خواهد شد چرا که مردم کینه و دشمنی آمریکا را به خوبی می شناسند و در مقابل او و هر تهدید دیگری خواهند ایستاد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه دیگر نیروهای مسلح همیشه آماده و پادررکاب هستند و در مقابل هرگونه تهدیدی گوش به فرمان رهبر خواهند بود، افزود: ترامپ و دیگر دولتمردان خبیث آمریکا بدانند اینگونه اقدامات تروریستی آنها باعث خواهد شد هرچه زودتر به قعر چاه‌های ذلت، خفت و نابودی فرو بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز