خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ارتش:

شهادت سردار سلیمانی اتحاد و انسجام ملت ایران را محکم‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۸۱

سخنگوی ارتش گفت: ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدون شک اتحاد و انسجام ملت ایران را بیشتر و محکمتر خواهد کرد و دولت جنایتکار آمریکا بداند اینگونه اقدامات خباثت آمیز او خللی در اراده مردم ایران ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش گفت: با توجه به شرایط موجود، خباثت آمریکا بار دیگر یادآور شد که همه ما از نیروهای مسلح گرفته تا آحاد مردم باید در بصیرت و هوشیاری کامل باشیم.

وی افزود: آمریکای جنایتکار با این اقدام تروریستی خود دوباره ثابت کرد که خباثت آمریکا تمام شدنی نبوده و به هیچ وجه این دولت تروریست قابل اعتماد نیست و بر همین اساس لازم است اتحاد و همدلی مردم روز به روز قوی تر بشود.

سرتیپ دوم تقی‌خانی افزود: بدون شک شهادت شهید سردار سپهبد سلیمانی بر آمادگی  روحی و رزمی  و همدلی نیروهای مسلح ما خواهد افزود.

سخنگوی ارتش خاطر نشان کرد: سربازان ولایت در نیروهای مسلح ضمن محکوم کردن این اقدام دشمن، مصمم تر از گذشته و تحت پرچم ولایت حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت خواهند بود.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ما شهدای زیادی را در جریان ترورهای دشمنان تقدیم کرده‌ایم از جمله شهید قرنی، شهید صیاد شیرازی ، شهدای هسته‌ای، شهید همدانی و... اما همیشه پس از شهادت این عزیزان پرچم پرافتخار آنها به دست دیگر همرزمانشان سپرده شده و راه پرافتخار آنها منسجم تر و قویتر ادامه داشته و خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز