خبرگزاری کار ایران

بیانیه «مجمع نیروهای خط امام» در پی شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۴۱

درپی شهادت سردار سلیمانی مجمع نیروهای خط امام بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، درپی شهادت سردار سلیمانی مجمع نیروهای خط امام بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سردار سلیمانی به آرزوی دیرین‌اش رسید، لکن با شهادت مظلومانه خود، رسوایی بیشتر برای هیئت حاکمه پلید آمریکا و هم‌پیمانان او به ارمغان آورد و عرصه‌ای جدید و الهام‌بخش برای دلدادگان آزادی و مقاومت گشود که این وعده الهی است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

مجمع نیروهای خط امام در پی شهادت غرورآفرین نماد آزادگی، مجاهدت و مقاومت اسلامی سردار رشید اسلام ، سپهبد حاج قاسم سلیمانی مجمع نیروهای خط امام بیانیه ای به این شرح صادر کرد؛

سردار سپهبد پاسدار، حاج قاسم سلیمانی، پس از یک عمر جهاد و مقاومت در برابر تجاوز و اشغال‌گری، در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید و برگ دیگری بر دفتر پر افتخار جهاد و حماسه در تاریخ ایران و جهان اسلام افزود.

او سرباز بزرگ و سرفراز وطن و فرمانده بی نظیر و خستگی ناپذیر محور مقاومت و مدافع شایسته‌‌ ملت‌های ستم‌دیده‌ منطقه بود که جان شیرین خود را برای تامین امنیت ایران و کشورهای منطقه و در ادامه راه دوستان و همرزمان شهیدش، در حال انجام وظیفه تقدیم حضرت حق نمود.

او به آرزوی دیرین‌اش رسید، لکن با شهادت مظلومانه خود، رسوایی بیشتر برای هیئت حاکمه پلید آمریکا و هم‌پیمانان او به ارمغان آورد و عرصه‌ای جدید و الهام بخش برای دلدادگان آزادی و مقاومت گشود که این وعده الهی است:« والذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضل اعمالهم»

مجمع نیروهای خط امام ضمن تسلیت به خانواده مکرم ایشان و مردم ایران و مقام معظم رهبری، علو درجات این شهید عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

"مجمع نیروهای خط امام"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز