خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

دفتر «جنبش امل» در ایران، شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۸۳۶

دفتر «جنبش امل» در ایران در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلً»

سردار حاج قاسم سلیمانی مردی از تبار مجاهدان و عارفان به دیدار معشوق شتافت. بی شک جز شهادت مرگی زیبنده و سزاوار او نبود؛چه او مرگ را نیز بازیچۀ زندگی شکوهمندش کرده بود. او فرماندهی بود که جانش را برای حاکمیت صلح وامنیت در منطقه در کف گرفته بود و همۀ کشورهای منطقه از فراست و رشادت و شجاعت او بهره مند بودند. 

او چنان درخت مقاومت را آبیاری کرد و در آخرین پرده چنان با خون بارور خود آن را سیراب کرد، که خشکاندن این درخت در ایران و لبنان وعراق خیالی باطل مینماید. با شهادت اوهم برگی به کتاب پرافتخار مقاومت افزوده شد و هم از کتاب جنایات آمریکای خبیث وتروریسم بین المالل صفحه ای دیگر ورق خورد. کاش بدخواهانش شجاعت و توان رودررویی با او را داشتند، نه اینکه این گونه بزدلانه ترور را وسلیۀ جنایت خود کنند.

اما چه باک که راهش پر رهروست و درختی را که او پروراند، دشمنان نتوانند خشکاند.

دفتر جنبش أمل لبنان در ایران شهادت مظلومانه این سردار زنده را به رهبر جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله امام خامنه ای، و مسئولان این کشور و به مردم ایران و لبنان و عراق و به همۀ آزادگان و آزادی خواهان تبریک و تسلیت عرض می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز