خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس:

آمریکایی‌ها وضع ناامنی ایجاد کردند و تاوان آن را خواهند داد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۷۲۸

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به شهادت سردار سلیمانی، گفت: خطای آمریکا خطایی راهبردی بود و این حادثه به نحو احسن جبران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت قاسم سلیمانی با اشاره خصوصیات فردی وی گفت: وی فردی بود که برای انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مسلمانان فرد پاک باخته‌ای بود و همیشه نسبت به انقلاب، منافع ملت ایران و دردهای مسلمانان غیور بود.

وی افزود: سردار سلیمانی شجاع و باهوش بود و در مسیر کار خود با دقت عمل رفتار می‌کرد و اگر در رسانه‌های خارجی او را فرد برجسته‌ای می‌دانند به علت این دقت نظر است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه سردار سلیمانی در سال‌های اخیر به پختگی خوبی رسیده و با تمام وجود در مسیر کارش فعال بود و شب و روز نمی‌شناخت، تاکید کرد: ما شخصیت مهمی را از دست داده‌ایم اما این شهادت‌ها در انقلاب باعث رویش می‌شود و انقلاب با خون آنها ادامه پیدا می‌کند؛ خون این مجاهد برای آینده انقلاب هم این نقش را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خطای آمریکا خطایی راهبردی بود و مسئولیت این اقدام تروریستی خود را بر خلاف سنوات گذشته پذیرفتند و این نشان می‌دهد که با بی‌تدبیری این کار را انجام داده‌اند.

لاریجانی تصریح کرد: وقتی فرمانده بزرگ اسلام را به شهادت می‌رسانند به دست خودشان وضع ناامنی ایجاد می‌کنند؛ این خسارت برای خودشان است و تاوان آن را خواهند داد.

رئیس مجلس دهم یادآور شد: ما نمی‌خواستیم که چنین شرایطی در منطقه به وجود بیاید اما آمریکایی‌ها با رفتار خودشان آن را رقم زدند؛ این حادثه به نحو احسن جبران می‌شود؛ مردم هم قدردان وجود چنین شخصیتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز