خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

عارف شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۵۶

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام محمدرضا عارف به شرح زیر است:

من المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ماعاهَدُوااللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مابَدَّلُوا تَبدیلاً 

سردار  سرافراز جهان اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مومن و پارسا و پرهیزکار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  امروز به دست  آمریکا و  استکبار جهانی  به شهادت رسید. این نه اولین و نه آخرین باری است که دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند الهی، هدف تیر خشم و عناد و عصبیت جنایتکاران که ادامه حیات خود را در خدمتگزاری به دشمنان اسلام دانسته است قرار می گیرد. 

 تلاش بی وقفه حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با گروهک تروریستی داعش او را به نماد مبارزه با تروریسم و افراطی گری در دنیای اسلام بدل کرده بود .

  سردمداران آمریکا و  استکبار که با وجود لاف زنی های ضد تروریستی خود به امید آن نشسته اند که تروریستهای مزدورشان در ایران اسلامی با شهید کردن مردان استوار و مقاوم انقلاب راه تسلط بر ایران اسلامی را هموار کنند، بدانند که خون شهیدان راه حق ملت مومن ما را راسختر و مقاومتر می سازد.

حاج قاسم سلیمانی در تمامی دوران بعد از انقلاب اسلامی  با همه نیروهای انقلاب رابطه صمیمانه داشت و فراتر از جریان های سیاسی خود را تعریف کرده بود.

صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی صفّی بلند و بنیانی مرصوص است. رحمت خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی و بر همه‌ مجاهدان راه حق.  اینجانب ضمن تسلیت عروج  ملکوتی این سردار سرافراز اسلام که صبورانه زیست،صادقانه آموخت،صمیمانه روشنی بخشید و سبک بال از افق ناسوت پرکشید به  رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا،نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ،مردم بزگوار ایران ،آزادی خواهان جهان و به همسر فداکار ایشان و فرزندان گرانقدرشان،از  درگاه خداوند سبحان برای آن شهید والا مقام غفران و رحمت الهی و برای ملت سوگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

محمدرضا عارف

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز