خبرگزاری کار ایران

واعظی:

تروریست‌هایی که تا دیروز از نام سلیمانی می‌ترسیدند باز هم آسایش نخواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۶۱۴

رئیس دفتر رئیس‌جمهور شهادت سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به دست تروریست‌های آمریکایی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی به مناسبت شهادت سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به دست تروریست‌های آمریکایی پیامی صادر کرد.

متن پیام تسلیت واعظی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ.

شهادت سردار سرفراز و پرآوازه ایران و اسلام، اگرچه آرزوی دیرین خودش بود اما همه ایرانیان را سوگوار و تاریخ سیزدهم دی‌ماه را در حافظه جمعی‌مان ماندگار کرد. سپهبد قاسم سلیمانی، چه در سال‌های دفاع مقدس و چه در سال‌های اخیر که علیه تروریسم می‌جنگید؛ جانش را وقف امنیت و تمامیت ارزی ایران و آرمان‌های انقلاب کرده بود. در تمام عمر، سلحشورانه با سیاهی‌ها جنگید و امروز با سربلندی شهید شد. مجاهدت‌های او را نه فقط مردم داغدار ایران که تمام مردم ستمدیده منطقه فراموش نخواهند کرد. نام او از گذشته در سیاهه قهرمانان ملی و سرداران بزرگ مدافع وطن ثبت شده بود اما از امروز درخشش بیشتری خواهد داشت. تروریست‌ها و مزدورانی که تا دیروز از نام سلیمانی می‌ترسیدند البته باز هم آسایش نخواهند داشت. از هر قطره خون حاج قاسم، هزاران سردار شجاع دیگر خواهد رویید و ایران تنها نخواهد ماند. خط خون مجاهدان راه خدا، نخشکیده و نخواهد خشکید. این وعده الهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز