خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل فاتح:

شهادت سردار سلیمانی، ایران را نسبت به ماهیت شیطانی آمریکا متحد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۵۰۸

ابوالفضل فاتح نوشت: شهید سردار قاسم سلیمانی، فرهنگ ادب مقاومت، نماد شایسته ی یک فرمانده بلند بالا، یک شخصیت ملی و افتخار تمام ایران و ایرانیان و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران و مقاومت اسلامی خواهد بود. او خدمتگزار واقعی و بی ادعای ایران و اسلام بود که بیش از هر چیز به عزت اسلام و ایران می اندیشید. بی تردید هر جریان و گروه سیاسی در این فقدان بزرگ، تلخ کام و اندوهگین است و این اقدام بسیار جنایتکارانه و تروریستی آمریکا و ترامپ را قویا محکوم خواهد کرد.

ابوالفضل فاتح در تسلیت خود به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی آورده است:

بسمه تعالی

انا الله و انا الیه راجعون

شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقونند. امام خمینی ره

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی از شخصیت های ماندگار و یادگاران مکتب امام (ره) و دوران دفاع مقدس بود که  شجاعت ها و جانفشانی های جاودانی را از خود برجای گذاشت.

او فرهنگ و ادب مقاومت، نماد شایسته ی یک فرمانده بلند بالا، یک شخصیت ملی و بین المللی و افتخار ایران و ایرانیان و چهره ای ماندگار در تاریخ ایران و مقاومت اسلامی خواهد بود. او خدمتگزار واقعی و بی ادعای ایران و اسلام بود که بیش از هر چیز به عزت اسلام و ایران می اندیشید. بی تردید هر جریان و گروه سیاسی در این فقدان بزرگ، تلخ کام و اندوهگین است  و  این اقدام بسیار جنایتکارانه و تروریستی آمریکا و ترامپ را قویا محکوم خواهد کرد.

ترامپ پرده ای دیگر از چهره ی بی نقاب آمریکا برداشت، و اصلی ترین فرماندهان مبارزه با داعش و القاعده  یعنی سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس  و جمعی دیگر از همرزمان ایرانی و عراقی شان را هدف قرار داد تا ثابت  شود تا چه اندازه امپریالیسم آمریکایی با این جریانات تروریستی  و افراطی هم کاسه است و هدف اصلی نه داعش که سلطه کامل  بر منطقه است.

اقدام بسیار خطرناک آمریکا،  پی آمدهای قابل انتظاری در افزایش بحران های منطقه خواهد داشت و روزهای دشوارتری را برای آمریکا پدید خواهد آورد. و  البته این خطای محاسباتی و استراتژیک آمریکا،  ایران اسلامی را نسبت به ماهیت شیطانی آمریکا متحد و عراق را  علیه آمریکا به خیزش آورد و ضرورت ترک آمریکا از منطقه تسریع خواهد کرد.

این شهادت‌های  مظلومانه رزمندگان به ویژه شهادت سردار سرفراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی  و سردار ابو مهدی المهندس را به سهم خود به همه مردم عزیز ایران و عراق و شیعیان جهان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان مطلبم که ارواح مطهر این شهیدان را با اولیاء الله و سرور آزادگان  حضرت سید الشهدا (ع) و یاران با وفایشان محشور فرماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز