خبرگزاری کار ایران

مشاور سابق کمیته دموکراتیک مجلس نمایندگان ایالات متحده:

ترامپ در تعطیلات، تصمیمات بدی می‌گیرد/ مشاوران دیوانه در گوش او تصمیمات خطرناک را نجوا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۸۰

مشاور سابق کمیته دموکراتیک مجلس نمایندگان ایالات متحده تاکید کرد که ترامپ معمولا در تعطیلات تصمیمات بدی می گیرد چرا که مدام در حال گذراندن وقت خود با مهمانان و اطرافیانی است که مشاوره‌های دیوانه واری به او می دهند و در گوش او نجوا می‌کنند.

راس بیکر (Ross K. Baker) استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه روتگرز است. وی به صورت تخصصی در حوزه‌های روابط بین‌الملل و دولت آمریکا تحقیق و بررسی کرده است. بیکر همچنین مقاله‌نویس «لس آنجلس‌تایمز» و «نیوزدی» است و همکاری‌ زیادی با سایر مجلات معروف و حرفه‌ای دارد. وی پیش از این به عنوان مشاور در کمیته دموکراتیک مجلس نمایندگان ایالات متحده و مشاور ارشد سناتور پاتریک جی لیی و چاک هگل مشغول به کار بوده است.

وی در گفت‌وگو با ایلنا نظرات خود را درباره تنش‌های میان ایران و آمریکا مطرح کرده است:

ترامپ در تعطیلات تصمیمات بدی می گیرد

وی درباره تحولات و اتفاقات اخیر در عراق گفت: به نظر می رسد اکنون ترامپ کمی از استیضاح منحرف شده است . این اتفاقات در عراق در تعطیلات ترامپ رخ داده است. او اکنون در حال گذراندن تعطیلات است اما او معمولا در تعطیلات تصمیمات بدی می گیرد چرا که مدام در حال گذراندن وقت خود با مهمانان و  اطرافیانی است که مشاوره‌های دیوانه واری به او می دهند و در گوش او نجوا می‌کنند. او معمولا در تعطیلات تصمیمات دیوانه وار و خطرناکی می گیرد.

این استاد برجسته علوم سیاسی در ادامه در مورد حضور نیروهای آمریکا در عراق گفت: ترامپ نیروهای خود را از منطقه خاورمیانه خارج نمی کند و با توجه به اتفاقات افتاده این سربازان خارج نمی‌شود. او تنها برخی از سربازان ما را از غرب خاورمیانه خارج می کند و شاید برخی از نیروهای ما را از افغانستان خارج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز