خبرگزاری کار ایران

سی‌ان ان:

رویکرد افراطی ترامپ تنها باعث جسارت بیشتر ایران در منطقه شده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۸۳۷

سی ان ان در گزارشی به سیاست خارجی ترامپ در مورد ایران پرداخت و نوشت: به نظر می رسد رویکرد افراطی ترامپ در مورد ایران شکست خورده است و تنها باعث جسارت بیشتر ایران در منطقه شده است و در واکنش به فشارهای آمریکا، ایران حتی فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از سی ان ان، ترامپ در سیاست خارجی با چالش‌های زیادی مواجه شده است، این چالش‌های جدید برای رئیس‌جمهور، این احتمال را ایجاد کرده که رویکرد وی در سیاست خارجی طی سه سال اول دولتش، شرایط را برای رقابت در راستای پیروزی در انتخابات پیش رو برای ترامپ سخت کند. 

کره شمالی و ایران مهم‌ترین نگرانی‌های ترامپ هستند اما اولین نگرانی ترامپ، ایران است. با این حال ترامپ اکنون در پیام‌های توییتری خود را در مورد ایران موفق نشان داده است. 

از سوی دیگر تحلیلگران معتقدند که تصمیمات نمایشی مرتبط با ایران و کره شمالی، تنها  برای جلو بردن دیدگاه‌های سیاسی شخصی ترامپ بوده و ارزیابی درستی از اهداف سیاست خارجی آمریکا نداشته است برای همین هم این رویکرد می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. 

از سوی دیگر ترامپ امیدوار است با ادامه فشار بر ایران شرایط برای براندازی ایران فراهم شود اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد نشانه‌ای مبنی بر سقوط ایران دیده شود.

به نظر می رسد  رویکرد افراطی ترامپ در مورد ایران شکست خورده است و تنها  باعث جسارت بیشتر  ایران در منطقه شده است و در واکنش به فشارهای آمریکا، ایران حتی فعالیت‌های هسته‌ای خود را از سر گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز