خبرگزاری کار ایران

اصلاح آیین‌نامه ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود در طرح‌های سرمایه‌گذار

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۲۶

اعضای دولت با اصلاح آیین‌نامه ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود در طرح‌های سرمایه‌گذار موافقت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۴ دی ۱۳۹۸ به پیشنهاد معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و با هدف امکان ارزش گذاری شرکت­ های استارت آپی و دانش­‌بنیان، آیین‌نامه ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود در طرح‌های سرمایه‌گذاری را اصلاح کرد.

بر این اساس، در بند (ث) ماده (۱) عبارت "سازمان برنامه و بودجه کشور" به عبارت "معاونت علمی و فناوری رئیس ‌جمهور" اصلاح می شود.

هم چنین، در ماده (۶) قبل از واژه "سازمان" عبارت "معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور  با همکاری" اضافه و عبارت "موظف است" به واژه "موظفند" و واژه "نماید" به واژه "نمایند" اصلاح می شود. به عبارتی، با این تصمیم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان متولی ارزش گذاری دارایی های شرکت­ های استارت آپی و دانش‌بنیان با همکاری سازمان برنامه و بودجه تعیین شد.

گفتنی است، این آیین‌نامه با توجه به نوپا بودن شرکت های استارتاپی در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و لزوم بروز رسانی مقررات مختلف جهت تسهیل فعالیت های این قبیل شرکت­ ها از جمله جذب سرمایه­گذار، کشف ارزش آنها و پذیرش در بازار سرمایه، اصلاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز