خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

فرمانداران فرآیند‌های مربوط به انتخابات را در موعد مقرر انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۲۲۸

حسن بیگی ضمن تاکید بر آموزش عوامل اجرایی انتخابات، گفت: فرمانداران، فرآیند‌های مربوط به انتخابات را در موعد مقرر انجام دهند.

به گزارش ایلنا، آقای شکرالله حسن بیگی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران مشترک با شهرستان پاکدشت، با اشاره به انجام فرآیند انتخابات اظهار داشت: یکی از بهترین عملکرد‌ها را از شروع فرایند انتخابات تاکنون شهرستان پاکدشت داشته است.

وی بیان کرد: مراحل مختلف انتخابات شامل تشکیل هیئت‌های اجرایی، ثبت نام داوطلبان، رسیدگی به صلاحیت‌ها انجام شده و اکنون ثبت شعب در سامانه انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: فرمانداران فرآیند‌های مربوط به انتخابات را در موعد مقرر انجام دهند تا مشکلی بروز نکند.

آقای حسن بیگی تاکید کرد: عوامل اجرایی انتخابات دارای تجربه کافی در اجرای انتخابات هستند، اما با توجه به تغییر در شکل و اجرای انتخابات نیازمند بازآموزی و آموزش عوامل اجرایی هستیم که باید به سرعت آموزش آن‌ها در دستور کار قرار گیرد تا انتخابات را به بهترین شکل برگزار کنیم و شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

وی افزود: تکلیف و وظایف همه فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات اجرای انتخابات در فضای آرام، مناسب و برابر با ضوابط و مقرارت با هدف متعالی صیانت از آرای مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز