خبرگزاری کار ایران

جریمه ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی دام زنده در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۱۴۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی گفت: متهم قاچاق ۳۸ راس دام زنده در شبستر به ۵۴۲ میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

به گزارش ایلنا، سیداحد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داست: این تعداد گوسفند قاچاق در بازرسی پلیس آگاهی شهرستان شبستر کشف شد که پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شبستر ارسال شد و در شعبه قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: دام مکشوفه به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده و پس از بررسی کارشناسان مشخص شد که این گوسفندان از نوع ایرانی هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌شرقی گفت: جهادکشاورزی شبستر در پاسخ به استعلام تعزیرات حکومتی قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده را ۳۸۰ هزار ریال اعلام کرد و بر این اساس ارزش ریالی دام های قاچاق ۵۴۲ میلیون ریال برآورد شد.

یوزباشی، ادامه داد: با توجه به اینکه متهم مجوز حمل دام از اداره دامپزشکی شهرستان مبدا را نداشته و فاقد سند حمل بار از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود، قاچاق وی محرز و مسلم تشخیص داده شد.

وی یادآوری کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط ۳۸ راس گوسفند مکشوفه به نفع دولت، متهم به پرداخت جریمه نیز در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز