خبرگزاری کار ایران

راکعی در دومین نشست شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با رابطان استانی:

کف حضور زنان در مجلس باید ۳۰ درصد باشد/ باید به مردم گفته شود اگر به میدان نیایید دیگران خواهند آمد

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۴۶

یک عضو شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: من شخصا بنا نداشتم که در انتخابات حضور پیدا کنم و خسته از کش و قوس‌های سیاسی بودم اما احساس وظیفه کردم، زیرا معتقدیم این ملت مظلوم و بی‌پناه هیچ گزینه دیگری ندارند و برای اصلاحات هیچ آلترناتیوی وجود ندارد. باید به مردم گفته شود اگر به میدان نیایید دیگران خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه راکعی در دومین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با رابطان استانی، گفت: وقایع اخیر واقعا دلسرد کننده و تاسف  بار بوده است اما یک چیز را نباید فراموش کنیم، آن هم این است که مسئله ما در کشور فقط نیروهای باز دارند که غیر قانونی عمل می کنند نیست، بلکه بی درایتی و سو مدیریت در این کشور بی داد می کند.

این عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان افزود: بی درایتی و سو مدیریت دست به دست هم داده اند و این اتفاقات را  آفریدند.

وی با اشاره به سهم حضور زنان در یازدهمین مجلس شورای گفت: کف حضور زنان در مجلس باید ۳۰ درصد باشد، ما باید سهم بیشتری برای زنان در نظر داشته باشیم.

راکعی گفت: ما به عنوان ائتلاف «صدف» که متشکل از ۴ حزب زنان اصلاح طلب است، بعداز این اتفاقات اخیر تصمیم گرفتیم به میدان بیایم.

وی ادامه داد: من شخصا  بنا نداشتم که در انتخابات حضور پیدا کنم و خسته از کش و قوس های سیاسی بودم اما احساس وظیفه کردم، زیرا معتقدیم این ملت مظلوم و بی پناه هیچ گزینه دیگری ندارد و برای اصلاحات هیچ آلترناتیوی وجود ندارد.

عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان تصریح کرد: کسانی فقط می گویند بزنیم و خراب کنیم، دراین شرایط باید چه کار کنیم؟ باز  یک احمدی نژاد دیگر ظهور کند؟ کسانی که اصلا نمی شناسیم به روی کار بیایند؟ بنابراین با همه وجود و ظرفیتی که اصلاح طلبان دارند باید وارد میدان شویم و مردم را باید اقناع کنیم.

این عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری با بیان اینکه خوشحالم  از اقدام دکتر عارف و فراکسیون امید برای گزارش به مردم، گفت: مجلس در این دوره بسیار مظلوم واقع شد . فراکسیون زنان بسیار فعال و پویا بود، برنامه و طرح های خوبی ارائه شد.

وی ادامه داد: باید گزارش ها ارائه شود و باید گفته شود. چهره های شاخص اصلاح طلب را در مجلس زدند بنابراین از لایه های دوم و سوم اصلاح طلبان ان انتخاب کردیم اما برخی از آنها هم مانند دولت، ما را دور زدند.

وی افزود: ما باید این ها را به مردم واضح و روشن بگوییم، باید گفته شود مدم اگر بیایم اصلاحاتی که شعارها و دغدغه هایش را می شناسید که در درون خودش اصلاحات را انجام می دهد با خرد جمعی به میدان آمده ایم که اگر شما بیایید اصلاحات خواهد برد.

راکعی تاکید کرد: باید به مردم گفته شود اگر به میدان نیایید دیگران خواهند آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز