خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون آموزش تاکید شد؛

همه مدارس باید مشمول مصوبه معافیت از پرداخت حامل‌های انرژی شوند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۴۹۱

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوعش از پیشنهاد اعضای کمیسیون برای معافیت مدارس از پرداخت آب، برق و گاز مدارس برای سال ۹۹ با لحاظ اصلاحاتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز ، تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به کمیسیون بررسی و نمایندگان پیشنهاداتی در این راستا ارائه کردند.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سقف در نظر گرفته شده برای معافیت مدارس از پرداخت آب، برق، گاز در قوانین بودجه سنواتی همواره به نحوی تعیین می‎شد که اکثر مدارس، مشمول این معافیت نمی‌شدند بنابراین این پیشنهاد در کمیسیون مطرح شد که مازاد بر الگوی مصرف فقط از جانب مدارس و آموزش و پرروش پرداخت شود.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه فرهنگیان افزود: همچنین پیشنهاد شد که معافیت‌های در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش برای دانشگاه فرهنگیان نیز لحاظ شود.

میرزاده اضافه کرد: همچنین در مصوبه امروز کمیسیون آموزش مجلس تأکید شد که همه مدارس مشمول این مصوبه معافیت از پرداخت حامل‌های انرژی شوند؛ بنابراین مدارس زیر نظر نهادهای مختلف دولتی از این قانون مستثنی نیستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: همچنین در خصوص افزایش اعتبارات پژوهشی به ویژه در حوزه‌هایی که امروز چالش‌هایی در این زمینه‌ها داریم نیز بحث و بررسی شد و نهایتا مقرر شد از منابع درآمدی بانک‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی برای حوزه پژوهش و حوزه نوسازی مدارس در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز