خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون شوراها؛

طرح شفافیت منابع مالی تبلیغات انتخابات مجلس بررسی و تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۴۸۹

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس می گوید ابهامات طرح شفافیت منابع مالی تبلیغات انتخابات مجلس بررسی، رفع و برای تصویب نهایی به صحن علنی ارسال شد.

به گزارش ایلنا، اصغر سلیمی، با اشاره به نشست امروز(دوم دی ماه)کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: از آنجایی که دو فوریت طرح شفافیت منابع مالی تبلیغات انتخاباتی مجلس در صحن علنی به تصویب رسیده بود، بررسی جزییات این طرح و پیشنهاد نمایندگان درباره شفافیت مالی انتخابات در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: ازآنجایی که در گذشته بخش مربوط به منابع مالی انتخابات را در قالب طرح  استانی شدن انتخابات مجلس بررسی کرده بودیم و شورای نگهبان کل طرح مذکور را رد کرده بود، بررسی و تصویب مجدد این بخش نیازمند صرف زمان زیادی در کمیسیون نداشت، با این حساب بررسی جزییات طرح شفافیت منابع مالی تبلیغات انتخابات مجلس در دستور کار صحن علنی فردا سه شنبه سوم دی ماه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در نشست کمیسیون شوارها، هشت نفر از نمایندگان طراح حضور داشتند و با مشورت آنها ابهاماتی که در برخی مواد و تبصره ها وجود داشت بررسی و اصلاح شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: یکی از اعضای شورای نگهبان نیز در جلسه کمیسیون حضور داشت و موارد مدنظر را اعلام کرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس گفت: با توجه به رفع ابهامات و بررسی نظر شورای نگهبان، به نظر می رسد در صورتی که صحن علنی به طرح مذکور رای مثبت بدهد، اجرایی طرح شفافیت مالی منابع تبلیغاتی انتخابات مجلس به این دوره از انتخابات می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز