خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهارستان در گفت‌وگو با ایلنا:

اجساد پیدا شده متعلق به کارمندان و مشتریان بانک نیست/ ممکن است اجساد متعلق به معترضان آبان ۹۸ باشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۳۹۴

فرماندار بهارستان با بیان اینکه اجساد پیداش شده برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی فرستاده شده اند، گفت: ممکن است اجساد متعلق به معترضان آبان ۹۸ باشد.

مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره پیدا شدن سه جسد پس از خاکبرداری از یک بانک که در اعتراض‌های اخیر آتش گرفته و تخریب شده بود، گفت: اجساد برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند و پس از بررسی نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

فرماندار بهارستان با تاکید بر اینکه آتش‌سوزی در بانک حدود دو ساعت پس از پایان وقت اداری شعبه بوده است و اجساد متعلق به کارمندان و مشتریان بانک نیستند، اظهارکرد: هنوز برای اظهارنظر در این مورد زود بوده اما ممکن است اجساد متعلق به افراد معترض آبانماه  ۹۸ باشد.

پیش از این، «سرهنگ مهدی سرپناه» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از پیدا شدن جسد نیمه سوخته سه مرد در یکی از شعب بانک ملی در نسیم‌شهر شهرستان بهارستان خبر داده بود.

وی گفت: در زمان اغتشاشات آبان‌ماه این شعبه بانک ملی توسط اغتشاشاگران دچار حریق شده بود و حریق به اندازه ای وسیع بود که موجب تخریب کامل بانک می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: بعد از یک ماه مسئولان بانک تصمیم می‌گیرند، خاکبرداری و ساختمانی جدید بنا کنند و در حین خاکبرداری متوجه سه جسد می‌شوند که با حضور ماموران نیروی انتظامی اجساد برای تشخیص هویت در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است.

سرهنگ سرپناه خاطرنشان کرد: هویت این سه جسد مشخص نیست و ما حتی نمی‌دانیم که آنها جزو اغتشاشاگران بوده‌‌اند یا خیر؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز