خبرگزاری کار ایران

سردار نجات در جمع پاسداران نویسنده:

درود بر قلم‌هایی که پشت پرده توطئه ۹۸ را می‌شکافند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۲۸۷

معاون فرهنگی سپاه پاسداران خطاب به پاسداران نویسنده گفت: قلم های شما باید اوج فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن روشن کند؛ درود بر قلم‌هایی که پشت پرده توطئه ۹۸ را می‌شکافند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح دوشنبه در چهاردهمین جشنواره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم بابیان اینکه «اگر امروز نهال نوپای ۱۴۰۰ ساله اسلام تبدیل به درختی تناور شده مدیون خون امام حسین(ع) حضرت زینب(س)، امام سجاد(ع) و ائمه طاهرین است» خاطر نشان کرد: امروز ۱۴۰۰ سال بعد از حماسه جاودان کربلا پیروان مکتب کربلا در مقابل استکبار و لشکریان کفر یکبار دیگر ایستاده اند و برای حفظ اسلام و کیان اسلام در ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین و جای جای دنیا صدها هزار شهید و جانباز تقدیم کرده اند.

وی گفت: دنیا شاهد بود که یک رهبر الهی با صلابت امتی را هدایت کرد و آن امام و امت توانستند رژیم ستمشاهی را سرنگون کنند و بساط استعمار آمریکا و جای پای رژیم اشغالگر قدس را با اقتدار از کشور جمع کنند و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب در همان مسیر و با همان صلابت به تسلط آمریکا و متحدین عبری و عربی او در منطقه پایان داد.

معاون فرهنگی سپاه با تاکید بر اینکه شهدای ما در سراسر کشور و محور مقاومت کاری حسینی کردند، خطاب به پاسداران نویسنده، گفت: امروز نوبت شماست که با قلم های شیوا و زیبای تان کاری زینبی کنید، وگرنه در زیر محاصره تبلیغاتی و سیطره رسانه‌های رسانه های محور عبری- عربی- غربی محبوس خواهد ماند.

سردار نجات با بیان اینکه «قلم های شما باید اوج فتنه های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و ۹۸ را تشریح و جامعه را نسبت به ابعاد آن روشن کند»، افزود: درود بر قلم‌هایی که پشت پرده توطئه ۹۸ را می‌شکافند و منطق هدایت و تصمیم شجاعانه رهبری را که باعث فیصله دادن به این غائله شد را می‌شکافند.

وی در پایان بر لزوم روشنگری نسبت به خیانت‌های رژیم اشغالگر قدس و عربستان سعودی در فلسطین و یمن و جنایات آنها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز