خبرگزاری کار ایران

مرادی در تذکر شفاهی:

سخن از مظلومیت کردستان و کولبران، سیاه‌نمایی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۳۳

نماینده مردم مریوان در مجلس گفت: بدون ایجاد اشتغال پایدار چگونه مردم مناطق مرزی با جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر به کولبری روی نیاورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور مرادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱ دی) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به خانواده خسروی بخاطر از دست دادن دو فرزندشان که در سرمای سرد زمستان برای لقمه نانی، جانشان را از دست دادند و با تشکر از مردم مریوان و سروآباد گفت: آقای روحانی وقتی از مظلومیت کردستان و کولبران سخن می گوییم قصد سیاه نمایی نداریم.

وی ادامه داد: در سراسر استان کردستان به ویژه مریوان و سروآباد که مستعد سرمایه گذاری هستند، کارخانه‌های صنایع تبدیلی وجود ندارد و با ایجاد محدودیت های سرمایه گذاری، مانع از ایجاد کارخانه ها شده‌اید. آقای رئیس‌جمهور چگونه انتظار دارید این شهرستان با جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر بدون ایجاد اشتغال پایدار به کولبری روی نیاورند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا اگر مسئولان فرزندانشان در فقر و گرسنگی به سر ببرند، برای سیر کردن فرزندانشان به شغل کاذب روی نمی‌آورند؟ ما نمایندگان با چه زبانی با دولت مواجه شویم که بالاخره به فکر معابر کولبری باشید. به تذکرات ما هیچ توجهی نمی‌شود.

مرادی در پایان مطرح کرد: آقای جهانگیری با تسلیت و همدردی مشکلات کولبران حل نمی‌شود. آقای روحانی تا کی می خواهید شرمنده مردم کردستان باشید؟ کولبران برای کسب روزی حلال و لقمه نانی، جانشان را از دست می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز