خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سیاهکل:

وعده‌های رئیس‌جمهور برای پرداخت یارانه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر محقق نشد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۴۳

نماینده مردم سیاهکل گفت: آقای روحانی وعده‌های شما برای پرداخت یارانه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر محقق نشد از این رو کارگروه اقتصادی در دولت به راه بیاندازید تا دست به کار شوند. تامین کالاهای اساسی برای سفره‌های مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، ذبیح الله نیک‌فر در جلسه علنی امرزو مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدا و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری است، گفت: رهبری با اشراف و نگاه خود در نبردی با استکبار جهانی چشم فتنه را درآوردند. فتنه بنزین که ریشه آن در خارج یعنی آمریکا و اسرائیل و در منطقه یعنی ‌آل سعود و در داخل جریان‌‌های برانداز بوده که فرماندهی را بر عهده داشتند.

نماینده مردم سیاهکل ادامه داد: مردم در ۲۵ آبانماه با درایت و اقدام به موقع بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآوردند.

وی با بیان اینکه دولت برای معیشت مردم و سفره‌های آنان چاره‌اندیشی کند، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی وعده‌های شما برای پرداخت یارانه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر محقق نشد از این رو کارگروه اقتصادی در دولت به راه بیاندازید تا دست به کار شوند. تامین کالاهای اساسی برای سفره‌های مردم ضروری است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای رئیس‌جمهور قبل از آغاز سال زراعی وزیر جهاد کشاروزی را معرفی کنید.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی تورمی روند رو به رشدی را شاهد هستیم به ویژه افزایش قیمت بنزین هزینه‌های جاری کشاورزی را در استان گیلان بالا برده است از همین رو وزارت جهاد باید برای کاهش هزینه‌های تولید چاره‌اندیشی کند.

نیک‌فر گفت: برنج شمال کشور در انبارها مانده است و خریداری ندارد آقای رییس‌جمهرو تولید در حوزه کشاورزی و صنعت نیاز به حمایت مستمر و کاهش واردات دارد.

وی افزود: قطعا مردم افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی اعم از کود، سم و تجهیزات و کاهش تعرفه واردات محصولاتی که در داخل کشور تولید می شود را تحمل نمی‌کنند زیرا با قیمت مناسب به فروش نمی‌رسد.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخبابیه‌اش گفت: هنوز در روستاهای لاهیجان و سیاهکل مردم از آب شرب برخوردار نیستند وزارت جهاد نیرو، و دولت فکری برای آنها کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز