خبرگزاری کار ایران

موسوی:

پمپئو بلندگوی فریب‌کاری و جهل است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۹۵۳

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سخنان وزیر خارجه آمریکا گفت: پمپئو بلندگوی قلدری، فریبکاری، تحقیر و توهین با زبان خشم، پرخاشگری، جهل و افراط است.

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی، در واکنش به تازه‌ترین اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا گفت: پمپئو که از ریاست یک سازمان جهنمی، فریبکار ، برانداز و شکنجه‌گر به وزارت خارجه آمریکا آمده و تفکرات جهنمی خود را به میدان دیپلماسی به عنوان یک حوزه متمدنانه منتقل کرده است در حد و اندازه هیچ وزیر خارجه‌ای در جهان نبوده و جایگاهی در این حوزه ندارد.

موسوی افزود: وزرای امور خارجه معمولا منادی صلح، آشتی، گفت‌وگو و احترام هستند در حالی که آقای پمپئو بلندگوی قلدری، فریبکاری، تحقیر و توهین با زبان خشم، پرخاشگری، جهل و افراط است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت سخنان پومپئو یادآوری کرد آنها با این روش‌ها راه به جایی نخواهند برد چونان که تاکنون نیز جز یک دیپلماسی و سیاست خارجی ناکارآمد، متوهم، مشوّش، ایستا و زورگو، تصویر دیگری را به مردم و نخبگان آمریکا و جهان ارزانی نداشته‌اند.

وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری در خصوص اوضاع حقوق بشر در ایران ادعاهای مختلفی را علیه کشورمان مطرح کرد و گفت که آمریکا ار ورود مسئولان ایرانی و خانواده‌هایشان به ایالات متحده جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز