خبرگزاری کار ایران

با حضور روحانی؛

اجلاس سران کشورهای اسلامی (کوآلالامپور ۲۰۱۹) آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۲۰

اجلاس سران کشورهای اسلامی ( کوآلالامپور ۲۰۱۹) صبح پنج شنبه به وقت محلی با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و سران کشورهای مالزی، ترکیه و قطر و صدها تن از شخصیت ها و نخبگان کشورهای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی شهر کوآلالامپور پایتخت مالزی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، روحانی در بدو ورود به محل برگزاری همایش از سوی ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی مورد استقبال قرار گرفت.

قبل از آغاز این اجلاس سران کشورهای شرکت کننده عکس یادگاری گرفتند و اجلاس کوآلالامپور ۲۰۱۹ با حضور و سخنرانی سلطان عبدالله پادشاه مالزی به صورت رسمی افتتاح شد.

رئیس جمهور به عنوان یکی از سران شرکت کننده در این اجلاس تا ساعتی دیگر در جمع حاضران در این نشست، سخنرانی خواهد کرد.

ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی،رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه اجلاس سران کوآلالامپور هستند.

روحانی همچنین بعد از ظهر امروز در نشست "اولویت های توسعه و چالش های جهان اسلام" طی سخنانی سیاست ها و راهبردهای منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در جمع سران کشورهای شرکت کننده در اجلاس کوآلالامپور ۲۰۱۹ تشریح و تببین خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز