خبرگزاری کار ایران

توضیح کولیوند درباره جزئیات حضور وزیرکشور در جلسه کمیسیون امور داخلی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۶۹

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور اظهارات مطرح شده در خصوص نحوه برخورد با اغتشاشات اخیر از زبان و‌زیر کشور را تقطیع شده دانست و از رسانه‌ها خواست تا از ورود به میدانی که بدخواهان گسترده اند، دوری کنند.

محمد جواد کولیوند با اشاره به نقل قول‌هایی که از جلسه وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی کشور پیرامون اغتشاشات اخیر مطرح شده، گفت: اظهارات وزیر کشور در این کمیسیون به صورت تقطیع شده انتشار یافته و عدم انعکاس کامل اظهارات رحمانی‌فضلی نوعی اطلاع‌رسانی گزینشی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بیان کرد: با اینگونه صحبت‌ها، مفهوم صحیحی به افکار عمومی منتقل نمی‌شود.

وی افزود: مسئولیت وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور مدیریت کلان تامین امنیت داخلی است و اساساً جزئیات عملیاتی و میدانی از قبیل آنچه ادعا شده، می‌بایست توسط دستگاه‌های ذیربط و با بررسی دقیق قانونی مشخص و اعلام شود.

کولیوند با اشاره به تلاش بدخواهان و سرویس‌های معاند که به تمامیت ارضی ایران چشم دوخته‌اند به قربانی کردن هموطنان بی‌گناه اشاره کرد و گفت: صاحبان تریبون ها و رسانه‌ها نباید ناخواسته وارد میدانی شوند که توسط بدخواهان ملت گسترانیده شده زیرا آن‌ها محتاج اینگونه اخبار خلاف واقع هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز