خبرگزاری کار ایران

پارسایی در تذکری مطرح کرد؛

کارگران نمی‌توانند حتی پراید بخرند/ به جای پناه گرفتن پشت نظام از تهمت زدن بپرهیزید

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۹۳

یک نماینده مجلس گفت: آیا می‌دانید پراید ۶ میلیون تومانی ۶۰ میلیون تومان شده و خودرویی که تمام ۸ میلیارد جمعیت جهان می‌توانند با صد میلیون و به صورت اقساطی بخرند، مردم ما باید ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنند.

به گزارش ایلنا، بهرام پارسایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری روایت حضرت علی (ع) را یادآور شد و گفت: بنا بر روایت این امام آنچه گفته می‌شود مهم است و گوینده را نباید مهم تلقی کرد. متأسفانه مخالفان طرح ساماندهی خودرو به جای توضیح دلایل مخالفت، تهمت و افتراء می‌زنند که در شأن مجلس نیست.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خطاب به اظهارات مخالفان اصلاح طرح ساماندهی خودرو افزود: آیا می‌دانید پراید ۶ میلیون تومانی ۶۰ میلیون تومان شده و خودرویی که تمام ۸ میلیارد جمعیت جهان می‌توانند با صد میلیون و به صورت اقساطی بخرند، مردم ما باید ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنند.

وی ادامه داد: افرادی که به دنبال حمایت از حقوق کارگران هستند، آیا می‌دانند که کارگران نمی‌توانند حتی خودروی پراید بخرند و حقوق کارگران یک دهم حقوق سازنده‌های خودرو هم نمی‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: متأسفانه به دلیل تلفات جاده‌ای سالانه ۱۶ هزار نفر کشته و به دلیل آلودگی هوا سالانه ۱۱ هزار نفر کشته می‌شوند، به همین میزان خانواده‌ها بی‌سرپرست می‌شوند، بنابراین به جای شلوغ‌بازی بهتر است مستند صحبت کنید و به جای پناه گرفتن پشت نظام از تهمت زدن بپرهیزید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز