خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون اجتماعی؛

لایحه بودجه ۹۹ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۳۳

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی لایحه بودجه ۹۹ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان زیرمجموعه های این وزارتخانه خبر داد.

علی ساری در تشریح جزئیات دستورکار نشست امروز کمیسیون متبوعش، گفت: در این نشست که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شده بود مباحثی پیرامون بودجه سال ۹۹ و دلایل حمایت وزیر از آن مورد بررسی قرار گرفت تا مقدمات کار قبل از بررسی کلیات بودجه در صحن علنی انجام شود.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بودجه ۹۹ سعی شده است که بدون تکیه بر درآمد حاصل از فروش نفت تدوین شود اما به رغم این تلاش مشاهده شد که باز هم براساس میزان قابل توجهی از درآمد حاصل از این محل پیشنهاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: براساس آنچه که مطرح شد بودجه ۹۹ نیز همچون بودجه ۹۸ غیرواقعی بوده چرا که مشابه بودجه سال گذشته که با تکیه بر فروش ۱.۵ میلیون بشکه نفت پیشنهاد شد در بودجه ۹۹ نیز درآمد حاصل از فروش یک میلیون بشکه نفت مدنظر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: براساس آنچه در این نشست ارائه شد به نظر می رسد لازم است لایحه بودجه ۹۹ قبل از آنکه کلیات آن به تصویب برسد اصلاح شده و مجدد به مجلس فرستاده شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست یادآور شد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کل کشور، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، رؤسای صندوق های بیمه و نماینده مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز