خبرگزاری کار ایران

در نشست کمیسیون آموزش مطرح شد؛

به میزان نیاز آموزش و پرورش در بودجه ۹۹ اعتبارات لازم پیش بینی نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۳۰

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی بودجه آموزش و پرورش و آموزش عالی در لایحه بودجه ۹۹ در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات به بررسی بودجه آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی کشور اختصاص داشت.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش نخست نشست امروز بودجه وزارت آموزش و پرورش با حضور وزیر و معاونان وی بررسی شد که نگرانی‌هایی در حوزه بودجه سرانه دانش آموزان، مدارس شبانه روزی، ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی، ورزش دانش آموزی و کیفیت بخشی نظام آموزشی به دلیل کاهش بودجه آموزش و پرورش وجود دارد.

وی با بیان اینکه به میزان نیاز آموزش و پرورش در بودجه ۹۹ اعتبارات لازم پیش بینی نشده است، گفت: در این زمینه کمیسیون آموزش قصد دارد طرح‌های پیشنهادی برای بهبود وضعیت اعتباری آموزش و پرورش ارائه کند.

میرزاده افزود: در بخش دیگر نشست امروز معاون پژوهشی وزارت بهداشت و معاون وزیر علوم برای بررسی بودجه دانشگاه‌ها در کمیسیون حاضر شدند که در حزوه اعتبارات پژوهشی و تجهیزات آزمایشگاهی نگرانی‌هایی وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: متأسفانه شرکت‌های دولتی اعتبارات مناسبی را برای بخش پژوهش در نظر نگرفته‌اند و این موضوع به حوزه پژوهش ضربه می‌‎زند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز