خبرگزاری کار ایران

بیگدلی:

کشاورز، تاجر و بازرگان نیست/ چرا برای صدا و سیما مشکلات کشاورزان عزیز مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۳۹۸

نماینده مجلس دهم گفت: چرا برای صدا و سیما مشکلات کشاورزان عزیز مطرح نیست؟ مگر قرار نبود صدا و سیما ملی باشد و در خدمت تمام مردم و بیان مشکلات آنان باشد و نه یک قشر خاص؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احمد بیگدلی امروز در نطق میان‌دستور خود گفت: کشاورزان بی‌ادعا با تمام توان در خودکفایی محصولات کشاورزی و بی‌نیاز شدن کشور از محصولات کشاورزی مانند گندم تلاش می‌کنند اما افتخار این خودکفایی نصیب دولت‌ها می‌شود و خستگی و رنجور بودن آن نصیب کشاورزان عزیز می‌شود.

وی افزود: اکثر ادوات کشاورزی افزایش قیمت داشته در حالی که اکثر آنها تولیدات داخلی است. بانک‌ها هم قانون را اجرا نمی‌کنند و کشاورز که می‌خواهد وام با درصد بالا اخذ کند، او را اجبار به ارائه سند شهری می‌کنند. نمی‌دانم چرا مسئولان در خواب هستند و این را درک نمی‌کنند که کشاورز، تاجر و بازرگان نیست.

این نماینده مجلس دهم گفت: چرا برای صدا و سیما مشکلات کشاورزان عزیز مطرح نیست؟ مگر قرار نبود صدا و سیما ملی باشد و در خدمت تمام مردم و بیان مشکلات آنان باشد و نه یک قشر خاص؟ کاش یک بار هم در مورد افزایش قیمت تراکتور و قیمت نجومی کمباین برنامه می‌ساخت و ای کاش یک بار هم کشاورز برایش مهم بود نه یک جناح و طیف خاص که باعث نارضایتی شدید مردم شده است.

بیگدلی مطرح کرد: انقلاب ما، انقلاب مظلومان پابرهنگان بود و انقلابی است که باعث مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) می باشد و هیچ دشمن و سلطنت طلبی نمی تواند به انقلاب ما لطمه بزند،چون انقلاب ما و مملکت ما صاحب دارد و صاحبش نگه دار این مملکت و انقلاب است،اما پایداری و بالندگی جمهوری اسلامی در گرو اصلاحات جدی در رویکردها و نحوه ارتباط مسئولان با مردم و نحوه ی برخورد با مشکلات و مطالبات مردم است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مطمئنا آن سوی ایران اسلامی مسیری غیر از مسیر جمهوری اسلامی،مسیر درست دیگری وجود ندارد؛زیرا آن سوی جمهوری اسلامی نظام دموکرات به معنای واقعی نخواهد بود.نباید فریب رانده شدگان انقلاب که به دنبال سوغات دروغین دموکراسی و آزادی دروغین برای مردم هستند را بخوریم. آنسوی انقلاب اسلامی که آرزو و خواسته معارضان است چیزی جز خرابی و خشونت و ایجاد استیلای تحقیرآمیز بیگانگان و عوامل آن ها و تجزیه و جدایی نیست.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس در پایان خطاب به هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد: هیات رئیسه محترم و رئیس محترم مجلس، ۸۰۰ ساعت کاری در مجلس برای تدوین و  اصلاح لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری که در درون اصلاح این قانون مشکلات بسیاری از کارمندان مانند قراردادی ها، بازنشستگان،حقوق های نامتعارف،ساعت کاری نامنظم، نحوه ارتباط دولت با مستخدمین و بسیاری از مشکلات و فساد اداری ناشی از قانون ناقص ،در مجلس وقت گذاشته شد. به عنوان سخنگوی کمیسیون مشترک در هیات رئیسه می خواهم گزارش کمیسیون را معطل نگذاشته و برای مطرح شدن و تصویب در صحن اقدام کند تا امید کارمندان از بین نرود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز