خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

کارکنان قراردادی پیام نور با ۱۰ سال سابقه کار، پیمانی می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۰۷۳

نمایندگان مردم در مجلس با پیمانی شدن کلیه کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور که دارای حداقل ۱۰ سال سابقه خدمت و پرداخت حق بیمه در این دانشگاه هستند، موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۲۴ آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور با ۱۳۰ رأی موافق، ۲۴ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر در جلسه با ماده یک این طرح موافقت کردند.

گفتنی است به دلیل مغایرت این ماده با برنامه ششم توسعه به دو سوم رأی نمایندگان در نشست علنی نیاز داشت.

در ماده۱ آمده است: کلیه کارکنان قراردادی انجام کار معین که دارای حداقل ده‌سال سابقه خدمت و پرداخت حق بیمه در دانشگاه پیام نور هستند و رابطه قراردادی آنها تازمان لازمالاجراء‌شدن این قانون استمرار دارد، با رعایت شرایط زیر به پیمانی تبدیل وضعیت می شوند:

الف- وجود پست بلاتصدی در تشکیلات تفصیلی مصوب دانشگاه بدون افزایش هرگونه پست سازمانی جدید

ب- داشتن شرایط احراز پستهای سازمانی تشکیلات تفصیلی مصوب دانشگاه

ج- کسب حد نصاب نمره لازم، که به تصویب هیأت امنای دانشگاه پیام نور می‌رسد، در آزمونی که توسط مرکز سنجش آزمون دانشگاه برگزار می شود.

د- تأمین اعتبار لازم از طریق منابع تخصیصی دانشگاه به نحوی که هیچ‌گونه بار مالی جدیدی ایجاد نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز