خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان؛

سامانه اطلاعات پرسنلی شهرداری‌ها جهت کاهش هزینه‌های جاری راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۹۷

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با راه‌اندازی سامانه اطلاعات پرسنلی شهرداری‌ها، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات و شرکت‌های وابسته توسط وزارت کشور موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۲۴ آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با ماده ۱۹ این لایحه با ۱۳۶ رأی موافق، ۲۰ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از ۲۱۳ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده ۱۹ آمده است: به منظور کاهش هزینه‌های جاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ساماندهی نیروی انسانی آنان، وزارت کشور مکلف می شود حداکثر تا شش ماه پس از لازم‌الاجراءشدن این قانون نسبت به راه اندازی سامانه اطلاعات پرسنلی شهرداری‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکتهای وابسته به آنها اقدام نماید. شهرداری‌ها مکلفند نسبت به ثبت اطلاعات حداکثر سه‌ماه بعد از راه‌اندازی سامانه مذکور اقدام نمایند.

تبصره- مقررات استخدامی کلیه کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و مؤسسات، سازمان‌ها و شرکتهای وابسته به شهرداری بر طبق آیین‌نامه‌ای است که توسط وزارت کشور با همکاری سازمان اداری و استخدامی ظرف مدت شش‌ماه از تاریخ ابلاغ این قانون تهیه می‌شود و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز