خبرگزاری کار ایران

شاه‌نشین در نطق میان دستور:

مسئولان وزارت ورزش چرا دلخوشی‌های ساده و کوچک مردم را هدف می‌گیرند/موج بی‌سابقه‌‌ بیکاری در حال افزایش است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۱۲

یک نماینده مجلس گفت:تا کی باید برای جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها ،کارخانجات و مراکز تولیدی، تجاری و بازرگانی و ایجاد شغل پایدار فریاد بزنیم و موج بی‌سابقه‌‌ای از بیکاری در حال افزایش است و توجه به صنعت و رونق تولید و رفع موانع تولید ضرورتی انکارناپذیر است.

  به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمد محمودی‌شاه‌نشین  در نشست علنی امروز(یکشنبه ۲۴ آبانماه) در مجلس شورای اسلامی ضمن سلام به مردم ایران و اصحاب رسانه و مردم غیور و شریف حوزه انتخابیه در سراسر غرب استان تهران و خوش آمدگویی به دانشجویان حقوق دانشگاه پیام نور شهریار که مهمان امروز مجلس بودند،نطق میان دستور خود را قرائت کرد.

وی افزود:همکاران؛این که هر نماینده در وقت هفت و یا پنج دقیقه ای،سالی یک بار بیاید و تکرار کاستی ها و سوء مدیریت ها را یادآوری کند،هنری نیست،هنر ما ارائه راهکار است.

نماینده شهریار، ملارد و قدس در مجلس ادامه داد: عده ای فکر می کنند آنان که در پی راهکار هستند و از شعارهای عوام فریبانه پرهیز می کنند و مردم و مسئولان را به همدلی ،هماهنگی،همصدایی و کار تیمی منسجم دعوت می کنند؛ محکوم به حمایت از دولت هستند و وکیل الدوله می خوانند.

این نماینده مردم در مجلس دهم مطرح کرد:سخن من این است که دولتمردان و مسئولین ،صاحبنظران فارغ از سلایق سیاسی و وابستگی های جناحی بیایند همسو با رهبری معظم انقلاب با ارائه طرح‌های کاربردی و پرهیز از تک روی به داد این کشور برسیم.

محمودی شاه نشین تاکید کرد:تا کی باید برای جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها ،کارخانجات و مراکز تولیدی ،تجاری و بازرگانی و ایجاد شغل پایدار فریاد بزنیم و موج بی‌سابقه‌ ای از بیکاری در حال افزایش است و توجه به صنعت و رونق تولید و رفع موانع تولید ضرورتی انکارناپذیر است.

وی افزود:آقایان! در این شرایط سخت اقتصادی،چرا دلخوشی های ساده و کوچک و زیبای مردم را هدف می‌گیریم؟ مسئولان وزارت ورزش چه می‌کنند؟ وقتی حتی توان ندارند یک سالن ساده ورزشی را در هفت جوی شهریار بعد از ۸ سال راه‌اندازی کنند؟ وقتی پروژه یک ساله را ۶ سال طول می دهند، وقتی چالش‌های بزرگ جوانان را نادیده می گیرند،دیگر چرا به دلخوشی های ساده مردم هجمه کرده و هواداران باشگاه های بزرگ ورزشی را به اضطراب و یاس می‌کشانند.

نماینده شهریار،ملارد و قدس در مجلس تاکید کرد: این روزها بازار بداخلاقی،تهمت ،افترا ،دروغ و نامردی ها و عوام فریبی ها بسیار گرم است،بعضی ها برای رسیدن به اهداف و منافع فردی بدون توجه به پیامدهای حاصل از این بداخلاقی ها،از جمله ایجاد یاس و ناامیدی در مردم ؛ به ترویج دورویی و ریاکاری در جامعه می پردازند و این آن غافل هستند که چند روز انتخابات هم خواهد گذشت و مردم گذشته آنان را دیده اند و آینده آنان را نیز خواهند دید و خداوند در جای حق نشسته است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ضمن خطاب قراردادن وزیرکشور ،ادامه داد: من از وزیرکشور مصرانه ،مجدانه و با صراحت می خواهم که گفت‌وگویی داشته باشیم، وزارت کشور جایگاه استفاده از نیروهای قوی با تجربه مدیر و مدبر است ،هرچند جوانگرایی اخیر ستودنی است و آرزوی توفیق و فرمانداران جوان و پرانگیزه را دارم.

وی ادامه داد:از تلاش‌های وزارت نیرو به خاطر تخصیص سهم آب شرب سالم برای شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از آب های سطحی و جاری رودخانه کرج و طالقان تشکر می‌کنم و شروع عملیات انشعابات آبگیری از خط لوله انتقال آب بیلقان به تهران به منطقه را ارج نهاده و از زحمات مسئولین آب‌های کشوری و استانی تشکر می کنم.

محمودی شاه نشین با اشاره به حوادثاخیر در و ناآرامی ها در شهرستان های شهریار و ملارد و قدس  خاطرنشان کرد: باتوجه به حوادث اخیر،  ضمن گرامی داشت یاد شهیدان امنیت، "رضایی"،" ابراهیمی" از خانواده‌هایی که در این جریانات ناخواسته آسیب دیدند و عزیزشان  را از دست داده‌اند،دلجویی می‌کنم و به نوبه خودم از اینکه مباحث اقتصادی و مشکلات معیشتی همه مردم را به سختی روبه‌رو کرده است پوزش می طلبم، ان شاءالله طبق نظر رهبر معظم انقلاب رسیدگی کافی و وافی به خانواده‌های آسیب‌دیده میسر شود.

وی ادامه داد:بعد از حوادث اخیر و تخریب بخش‌هایی از اموال عمومی به خصوص بانک‌ها ،متاسفانه اکثریت قریب به اتفاق بانک‌ها در شهرستان‌های قدس شهریار هنوز آماده ارائه خدمت نشده‌اند و مشکلات فراوانی گریبان گیرمردم است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان مطرح کرد:از تلاش‌های وزارت بهداشت و درمان به خصوص وزیر تشکر می‌کنم،دیروز هم خدمت ایشان رسیدیم آخرین گلایه های موجود که تخصیص اعتبار مورد نیاز برای پروژه ها بود را مطرح شد کردیم،ان شاءالله به زودی این پروژه ها به افتتاح برسند و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند. "الهی هرجا که دلم می گیرد و فکرها یخ می زنند و قلم ها نمی‌نویسند و قلب ها نمی‌تپند، ما به تو پناه می بریم و از تو استعانت می‌طلبیم .خدایا ما را آن ده که آن به ".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز